قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

جمله ای از دکتر حسابی

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ب.ظ

  جمله ای از دکتر حسابی:

حاصلضرب  توان در ادعا مقداری ثابت است

هر چه توان انسان کمتر باشد مقدار ادعای او بیشتر است

و هر چه توان انسان بیشتر شود مقدار ادعای او کمتر میگردد

********************************************************

پی نوشت: و چقدر این افراد در اطرافمان زیاد شده اند

آدم های پر مدعا  که حتی فاقد از یک عملکرد مثبت می باشند.

 

 

نظرات  (۱۰)

دنبال چی هستی با این نوشته ها ؟‌ کجا رو نشونه گرفتی ؟
حواست هست ؟
*******************************************
سلام
دنبال چیز خاصی نیستم حرف دلم را زدم.
به نظر شما الان چنین چیزی تو جامعه وجود ندارد، من که الان میتونم بالای صد مورد نام ببرم ،تو ذهن خودم
جای خاصی را هم نشانه نگرفتم،که شما به خودت میگیری
البته نمیخواستم جوابت را بدم چون کسی که اینجوری نظر میده و جرأت نداره اسمش خودش را بنویسه ارزش جواب دادن نداره و فقط دنبال شر میگرده
حواسمونم هست
البته کافر همه را به کیش خویش پندارد

مطلب جالبی بود
نمیدونم از دید دیگران جزو کدوم دسته قرار میگیرم؛ اما خودم دوست دارم که بی ادعا, اما پر توان باشم.
**********************************************************
ممنون
خدا را شکر توان اجرایی بالایی داری
موفق باشی
ببین جناب قرار دل اینکه من اسمی ننوشتم مهم نیست . اینکه منو کافر پنداشتی نشون از اینه که دلت خیلی پره . اما یه سوال دارم ازت . مطمئنی خودت مصداق این جمله دکتر نیستی ؟‌یعنی همه ما اول به این فکر می کنیم که آیا مصداق این جملات هستیم یا نه ؟‌همیشه باید بگیم دیگران اینطوری هستن ؟‌ خود شما اینقدر توانت بالا هست که ادعاتون کم شده باشه . شما اصلا منو نمیشناسی . یعنی من هم خیلی نمیشناسمت . پس اولا اسم و رسم من مهم نیست. به این نوع نگاه می کن نگاه از بالا به پایین . انتقاد اگه از بالا به پایین باشه مفید نیست . باید نگاه از روبرو باشه . نگاه از بالا شاید همه چیزو نشون بده اما خیلی از چیزا رو هم که ممکنه کوچیک باشه اصلا نشون نمیده . اول باید یه نیش به خودمون بزنیم . باید اول دید خودمون مصداق داریم یا نه . چند تا از پستای شما همش همین بو رو می داد . گفتن این جمله ها از سمت من به خاطر اون جمله ای هست که در انتهای درباره ما نوشتی. اینکه شما دغدغه مند هستید خیلی خوبه . ولی من با خوندن چند تا از پستای شما که معمولا خیلی وب گردی می کنم همین بو رو استشمام کردم . باور کنید همش حس انتقام بهم دست میداد و حس نیش و کنایه زدن های یه طرفه که انگار این وب راه افتاده که به مخاطبین خاصی نیش بزنه . اینجوری هم هیچی درست نمیشه .
راستی خواستی تاییدش کن نخواستی هم اصلا مهم نیست . هدفم از گفتن این حرفا چیز دیگه ای بود برای خودت که شما در پاسخ نظر اول بد جوری قاطی کردید. در حقیقت شما یکی از بازدید کننده هاتون رو از امروز از دست دادید . حالا چه کافر باشد چه مسلمان . جوون یه مقدار سعه صدر داشته باش.
شاید وقتی دیگر ....
زت زیاد ...
سلام
پاسخ نظرتون جا نشد مجبور شدم اینجا جوابتون رابدم
اسمتون شاید برای شما مهم نباشه ولی خوب بود جرأت نوشتنش را داشته باشید.که بفهمیم این آقا یا خانم خوش قلب کی هست!!!!
آره دلم خیلی پره از آدمایی که هر جوری که به نفع خودشون هست یه مطلبی را برداشت میکنند و باعث تفرقه میشوند.
شاید من هم واقعا مصداق همین جمله دکتر باشم و منکر این قضیه نیستم،البته رفقای نزدیک بنده میدونند تو هر کاری به بچه ها میگم اول خودمون را درست کنیم بعد دیگران

اگه من شما را نمیشناسم ،شما چطور بنده را شناخی !!!!!!!!!!! با چهارتا مطلب تو وبلاگ ،که این خیلی نامردی که تصمیم میگری در مورد افراد یا حرفی از کسی شنیدی که این دوباره بدتر از بد
البته مطالبی را که من میذارم هر کدومش دلیل خاص خودش را داره که اینم بر میگرده به اتفاقات اخیری که بین رفقا افتاده بود که احساس کردم باید الان از رفات مطلب بذارم وتشنج را بیارم پایین و دیگر هیچ
راستی من از کی باید انتقام بگیرم که شما چنین بویی را حس کردی، خدارا شکر نه آدم کینه ای هستم و نه با هیچ شخص و جماعتی مشکل خاصی ندارم
عزیز دل دیگه اینجوری برای کسی نظر نده و به قول معروف کاسه داغ تر از آش نشو
با این نگاه شما منم تو هر وبلاگی که میرم باید همه را به جون هم بندازم چون استشمام کردم که بوی نیش و کینه میده!!!!!!!!
در کل ممنون از این که ........
خیلی خوبه اقایون ذهن خون شدن..........
شما اگه اقا مهدی ما رو نمی شناسی پس از کجا می فهمی هدف ایشون از این مطلب چیه و بر خودت می بافی؟
اقا مهدی خودتو ناراحت نکن!!!
********************************************************
سلام
ممنون از نظر لطفت
میدونی این چند وقت ما به هر مشکلی خوردیم به خاطر این جماعت کج فهم بود
خدا آخر عاقبت همه ما را ختم به خیر بکنه
  • پلاک شکسته
  • با مطلب جدید به روزیم
    سر بزنید و در نظر سنجیمونم شرکت کنید
    ******************************
    حتما میام
    ای بنده خدا, بخون:
    1.این آقا مهدی ما تا اونجایی که من سال های سال هست شناخت دارم نسبت بهش از نوشتن این مطلب و مطالب قبلی منظور خاصی نداشته و نداره.(منظوری هم داشته برمیگرده به رفیقای اطرافش؛نه شما)
    2.در مورد اینکه شما اسم واقعی خودت را ننوشتی و از بندگیت استفاده کردی باید بگم که اگر کسی به حرف هایی که می زنه اعتقاد کامل داشته باشه بدون ترس خودش را معرفی می کنه و می گه این نظر من هست؛اون وقت هست که نظرش قابل احترام میشه.اما شما....
    3.مهدی اصلاً اهل به دل گرفتن چیزی نیست و بعید میدونم دل پری داشته باشه.(البته بجز از امثال شماها)
    4.مهدی اصلاً نگفت کی مصداق جمله دکتر هست یا کی نیست یا خودش هست یا نیست.(منم دخالتی نمیکنم)
    5.ضمناً من که بویی به مشامم نرسید!!! به جز بوی .... شما!!!
    6.مهدی این وب را برای دل خودش درست کرده نه نیش زدن.
    7.ممنونم از مهدی که نظر شما را تایید کرد که همه به کوته فکری شما و قضاوت های بی موردتون پی ببرند(البته این تایید نشونی از ارزشمندی شما نداره)
    8.حالا مثلاً برخی ها چون شما اگر از وبلاگ قرار دل بازدید نکنند چی میشه؟! فک کردی دل بی قرار میشه؟!!! نخیر بنده خدا
    9. زیادی خودت را تحویل نگیر که میشی مصداق جمله دکتر!!!!
    10. شاید هیچ وقت دیگر.... یا حق بنده خدا....
    *******************************************************
    سلام
    داش محمد چوب کاری کردی
    به خدا دلم میگیره از این که باید اینجوری به خاطر یه سری مطالب بی ارزش به جون هم بیفتیم
    خدایا کمکمان کن تا از راه به در نشویم
    یا زهرا
  • دیگه مهم نیس
  • خاموش اگر شوی به باشد
    من جای تو بودم به وقول قرآن فقط می گفتم سلام علیکم دوست عزیز حال شما؟ !!!!
    و اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما...
    ******************************************************
    ممنون از نظرت
    واقعا کلافه شده بودم از این حرف
  • قلم به دست
  • سلام
    با پاسخ به شبهه تحریف قران کریم به روزیم ...
    سلام
    جمله پر بار و قابل فکری بود.
    ممنون
    ایشالله همه پرتوان باشیم و کمتر ادعا کنیم.
    یا علی
    ***********************************
    سلام
    ممنون
    انشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی