قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

قدرت اندیشه

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۰ ق.ظ

پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد :

"پسرعزیزم من حال خوشی ندارم چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بکارم . من نمی خواهم این مزرعه را از دست بدهم،  چون مادرت همیشه زمان کاشت محصول را دوست داشت.   من برای کار مزرعه خیلی پیر شده ام. اگر تو اینجا بودی تمام مشکلات من حل می شد . من می دانم که اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم می زدی.

دوستدار تو پدر".*

 *طولی نکشید که پیرمرد این تلگراف را دریافت کرد: "پدر، به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن، من آنجا اسلحه پنهان کرده ام".*

 *ساعت 4 صبح فردا 12 مأمور اف.بی.آی و افسران پلیس محلی در مزرعه پدر حاضر شدند و تمام مزرعه را شخم زدند بدون اینکه اسلحه ای پیدا کنند . پیرمرد بهت زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت که چه اتفاقی افتاده و می خواهد چه کند؟*

*پسرش پاسخ داد : "پدر! برو و سیب زمینی هایت را بکار، این بهترین کاری بود که می توانستم از زندان برایت انجام بدهم".*

*نکته:* *در دنیا هیچ بن بستی نیست. یا راهی‌ خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت



نظرات  (۸)

یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت.
خیلی جالب بود. تا به حال این داستان را نشنیده و نخوانده بودم.
به یاد اکبر جلالی فر که همیشه به من می گفت : هیچ نمی شوید در کار نیست.
نتیجه : برای هر کاری راه حلی وجود دارد؛ مهم شناخت و تعریف درست از کار و عمل است و شناخت درست از راه ها.
************************************************************
سلام
ممنون

با حسین را صدا بزن
اپم
بابا اف بی آی
داستان هایی می نویسیا مهدیا
*****************************
کاری که که از دستمون بر میاد دیگه قابل شما را نداره
جالب بود بعد از یه روز خسته کننده خوندن یه چنین نوشته ای یکم ذهنم رو از باقی مسائل فارغ کرد.موفق باشید
-----------------------------------------------------
ممنون
  • پلاک شکسته
  • ادم اگه این ذهن و به کار بگیره به کجا که نمی رسه ..........
    ****************************************************
    اگه...............
    فروش اینترنتی انیمیشن راشل کوری کاری از فرهاد عظیما،ادرس سایت www .kosar3d.com (این انیمیشن پاسخ کوبنده ی ملت ایران است به تهدیدات اسرائیل.لطفا اطلاع رسانی کنید)
    سلام

    بزرگوار وار وبلاگ جالب دارید اگه حاضربه تبادل لینک هستی منو با عنوان اهل بیت
    لینک کن بعدش بهم خبربده تا لینکت کنم
    راستی نظر یادت نره ونظرسنجی هم داریم
    یاعل مدد
    التماس دعا........
    سلام نرم افزار رایگان ارسال نظر به وبلاگ های بلاگفا Blogfa Advertiser v1.0
    ---------------------------
    .:: ارسال شده توسط Blogfa Advertiser v1.3 ::.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی