قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

الهی شکر

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ب.ظ

عارف واصل حاج اسماعیل دولابی:

نماز می خوانی و عبادت می کنی و خدا را می خوانی بگو الهی شکر

چهار پنج بار الهی شکر بگو تا لااقل شیرینی شکر به لبت برســـد

کم کم از خدا ممنون می شـــوی

دستگاه قلب و جان چنین است. از خدای خود که راضی شدید خدا هم 

از شما راضی می شود ؛می شوید راضیـــه مرضیــه. شـــاکر و مشکـــور...

نظرات  (۶)

الهی شکر
خدا شکر به خاطر هرچه دادی و ندادی
  • طعم تربت(گروه سیره شهدا)
  • به نام خدا

    به نظر شما کدام گزینه منطقی تر است؟؟؟

    تعامل یا تقابل با آمریکا

    و یا هردو؟؟؟


    علت نظرتون چیه؟؟؟؟

    نظر خود را در وبلاگ ما بیان کنید.......منتظریم...
    یا علی
  • گروه سیره شهدا
  • سلام.
    ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید.
    باز هم به ما سر بزنید.
    یا علی........
    __________________________________________
    خواهش میکنم
    برو چشم
    سلام.
    این چیزایی که نوشتی رو من اصلا درک نمیکنم یعنی ایمانم در حدی نیست که بتونم درک کنم.ولی خیلی زیباست و به دل میشینه.کاش منم بتونم اینجوری بشم.التماس دعا
    یاعلی
    ___________________________________
    سلام
    اشتباه گرفتی داش علی
    انشاالله که اخر عاقبت به خیر بشیم
    خدایا من در کلبه فقیرانه ی خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری.
    شکرت یا رب.
    امیدوارم که همواره در پناه آغوش گرم پروردگارتان باشید.التماس دعا
    _____________________________________
    محتاجیم به دعا
    سخن حضرت موسی به خدا بود خیلی با دل ادم بازی میکنه ایول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی