قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

اعتماد به نفس

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

پسر کوچکی وارد داروخانه شد کارتنی به سمت تلفن هل داد.روی کارتن رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره ای هفت رقمی.مسئول داروخانه متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش داد.پسرک پرسید:«خانم میتونم خواهش کنم کوتاه کردن چمن هاتون را به من بسپارید؟» زن جواب داد:ولی کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد.

پسرک گفت: خانم من این کار را نصف قیمتی که اون میگیره انجام میدم.زن در جوابش گفت:«آخه از کارش کاملا راضی ام»

پسرک بیشتر اصرار کردو پیشنهاد داد:من پیاده رو و جدول جلوی خونه رو هم براتون جارو میکنم

اما باز هم پاسخ منفی داد.پسرک در حالی که لبخند می زد گوشی را گذاشت مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت:«پسر از رفتارت خوشم اومد،به خاطر اینکه روحیه ی جالبی داری،می خوای برای من کار کنی؟»

پسر جوان جواب داد:نه ممنون من فقط داشتم کار خودم رو محک می زدم. من خودم،همون کسی هستم که برای اون خانم کار می کنه!

______________________________________________

-جرأت ارزیابی خود را داشته باشید و این کار را به زیر مجموعه خود بیاموزید.

-در انجام کارها به سه نکته بیش از بقیه نکات توجه کنید: اعتماد به نفس،اعتماد به نفس ،اعتماد به نفس

نظرات  (۲)

پسرک ها همیشه اعتماد به نفس خوبی دارند.
خود را میسنجند... دیگران هم می سنجند!!!
سلام مطالب خوبی نوشتی شما لینک شدید دوست داشتی لینک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی