قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

حرف دل

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ق.ظ

پرونده گنـاه مرا کم مرور کن ... آقـا خودم به جای شما غصه میخورم

نظرات  (۱۱)

  • فانوس انتظار
  • شب های بلند بی عبادت چه گنم
    طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
    گویند کریم است و گنه می بخشد
    گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم
    سلام.
    سوخته دل.سر بزنید...
    دلتنگــی هایــــَم را زیر بغـل زده اَم

    نشسته اَم در انتظار ِ روز های ِ مبـادا !

    سهم ِ من از تــو

    همـین دلتنگـی ها ییست

    که بی دعوت می آینـد و …

    خیال ِ رفتن نـدارند
    ____________________________________
    سلام
    وبتون زیبا بود!!!
    به وب منم سر بزنید خوشحال میشم
  • یک جوان امروزی
  • . . .
    دل قرار نداره که
    همیشه ی خدا بیقراره


    وبت عالیه به وبه منم یه سر بزن و نظر بده ممنون میشم
    سلام
    به درد دلم دعوتید
    بعد از تو ، بعد از تو هایم بعد از تو هایی دارد...
    آپم.
    سلام.
    وب جالبی داری
    سوخته دل.سر بزنید........
  • انجمن جلال آل احمد
  • سلام بزرگوار.

    با این مطلب به‌روزم:
    "شیرینی برای اوباما..!!"


    نگاهی هم به "برچسب‌ها"ی وبلاگ ما بکنید..

    من مشتری همیشگی شمام.ممنون از تلاشتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی