قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

 

این روزها بوی محرم به مشام می رسد

و یاد ح س ی ن عجیب در دل بی تابم غوغا می کند

دلم شش گوشه می خواهد ،

تا تار و پود وجودم را دخیل ببندم به هر گوشه اش...

دلم یک شب تا صبح ، بین الحرمین می خواهد ،

تا مدام قدم بزنم با پای پیاده از این حرم به آن حرم...

دلم یک بغل زیارت علمدار می خواهد ،

تا حاجتم را زیر لب برایش یکی یکی بگویم و  او جواب دهد...

آه ! کاش می شد فاصله ها را برداشت

پرده ها را یکی یکی کنار زد

چشم دل را باز کرد

تمام نادیدنی ها را دید

کاش می شد...

یک دل سیر ، تماشای ضریح ارباب می خواهم

سهم من از کربلا ، شاید دلی تنگ باشد و دیده ای بارانی

این سهم کمی نیست

بی تاب کربلا بودن سهم کمی نیست

بی قرار ارباب بودن سهم کمی نیست

من این بی تابی را با تمام دنیا عوض نخواهم کرد

به خدا مجنون ح س ی ن بودن افتخار من است...

 

نظرات  (۱۱)

  • دختر طلایی (دلنوشته های طلایی)
  • سلام وب خیلی خوبی دارید..
    خوشحال میشم به منم سربزنید
    واگر قابل دونستید تبادل لینک کنیم..
    درپناه حق.
    دلم یک شب تا صبح ، بین الحرمین می خواهد
    انشاالله اگه قسمت بشه و افتخار بدی باهم
    __________________________________
    انشاالله
  • طعم تربت(گروه سیره شهدا)
  • سلام.
    بسیار عالی
    یا علی
    به خدا مجنون ح س ی ن بودن افتخار من است...
    برخی چه در رو و چه در پشت رو میگویند چرا اینطور عزاداری میکنید و اینطور سینه زنی!!
    جواب فقط یک جمله است: دیوانه عشق حسین بودن افتخار ماست
    اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیوونه
    سلام بر حسین مظلوم،سلام بر سقای تشنه لب،سلام بر زینب صابره

    سلام بر علی اصغر و لبهای خشکش،سلام بر دل سوخته رباب و شبهای بی قراری اش

    سلام بر دختر سه ساله و اشکهایش...سلام بر چشمهای خیس و بارانی عاشقان حسین(ع)...
    سلام بزرگوار
    ممنون که اومدی
    سخت محتاج دعای خیر شمام نه برای خودم بلکه براش شفای بیمار جوونمون که الان توی کماست و دکترای زمینی جوابش کردن ولی ما ناامید نیستیم چون نگاهمون به آسمونه
    برای حسن خیلی دعا کن و برای همه حاجتمندان
    یا علی
    هیچ چیز به اندازه ی این جمله روضه خوان مرا نسوزاند اینکه رباب هیچ وقت از کربلا برنگشت.. التماس دعا
    این روزها وشبها دل من امانتی باشد دست شما...
    هرکجا رفتید التماس دعا...
    آپ هستم خوشحال میشم سری بزنید....
    یـــــآحـــــسیــــنِِِ
  • گروه سیره شهدا
  • یه دفعه مطلب نذاری
    باد می وزد ...آقا جان

    باید سحرگاهان پنجره را باز بگذارم

    شاید کمی بوی عطر سیب حرمت را

    برایم بیاورد
    ........
    .دقت کردی هیچکس به سکوت آدم نمیرسه همه منتظرن به فریاد آدم برسن!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی