قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت



 
http://dl.aviny.com/Album/enqelabeslami/bozorgan/bahjat/kamel/02.jpg

حضرت آیت الله العظمی بهجت(رحمه الله):


هرکس در دام گناه یا خطایی افتاده و به آن عادت کرده و از


ترک آن عاجز است می تواند به مدت 40 هفته (پنجشنبه


شبها یا جمعه صبح ها) بصورت مستمر بر سر مزار یکی از


اولیاء الهی برود و قرآن بخواند.



به نقل از آیت الله قرهی

نظرات  (۱۳)

در قایقی نشسته ام. نمی دانم به کجا می رود. یکباره تکیه بر موج می زند و به ساحل می رسد. از قایق بیرون می آیم و نگاهی به اطراف. از دور یک نفر آمد. نمی دانم او کیست.او زیبا ترین زیبایی ها را در خود دارد. او را نگاه میکنم و او هم لبخندی به من. جامی به من داد و گفت:بخور ای مرد جوان. او را خوردم. شاد و سرمست. او گفت: بیا و من رفتم. وب بسیار عالی،قشنگ و زیبایی داری. زیبایی آن همانند زیبایی که او به من لبخند زد و جامی به من داد. دوست عزیز امیدوارم همیشه به این زیبایی باشی. دوستدار همیشگی تو کلیک سینما
این مطالبت منو یاد خاطراتم انداخت . راستی وبلاگت رو توی لیست دوستانم لینک کن تا دوستام هم باهات آشنا بشند
مطالب زیبایی انتخاب میکنی برای وبلاگت
موفق باشی
سلام.وبلاگت خیلی مطلب داره.فقط دوتا فیلم کم داره.به نظرم زودتر شروع کن به نوشتن .ایشالا دفعه دیگه بیای ببینی 1000 تا بازدید داشتی
یاعلی
_______________________________________________________
سلام ممنون از انتقاد سازنده ی شما
برو جشم نوشتن رو هم شروع میکنم،البته زمانی که احساس کنم واقعا حرفی واسه گفتن دارم، و میتونم تاثیر گذار باشم



سلام
روحش شاد...وبلاگ باحالی دارین همه متناتونو خ.ندم عالی بودوبا افتخار لینک شدید...
التماس دعا
سلام علیکم

خدا رحمت کنه حضرت آیت الله بهجت رو...

این جمعه هم غروب شد نیامدی...
یازده نکته از دعای عهد
قدم به چشم

التماس دعا
یا حق
ســـــلآم
وقتت بخیر
خــوبــی ؟
وب قشنگی داری
اگه یه قالب سفارشی با سلیقه خودت خواستی با کلی کد باحال ، بهمون سر بزن
با کمترین قیمت برات میسازیم
اول مقایسه کن بعد سفارش بدهـ

البته بـــنـــر و لـــوگـــو و کلی چیز دیگه هم میتونم به سلیقه خودت بسازیم

تبلیغ مـا کـار هاییه کـه بـرای دوستان انجام دادیم و داخل وبمون گذاشتیم تا
شما هم ببنید

برای اولین بار در وبلاگ نویسی :
ما میتونیم عکس هدر وبلاگتون رو متحرک کنیم
هر عکسی ک شما بخواین ، با هر سرعتی که شما بخواین
نمونه در وبلاگ خودمون

ایده از شما ، کار از ما

یـه ایـده خیلی نــو از مــا ، سـاخـت صـفـحـه ورودی مـتـحـرک !
بـرای اولـیـن بـار در وبـلآگ نـویـسـی
ارسـال تـصـاویـر و مـشـخـص کـردن سـرعـت از شـمـا
سـاخـت و تـحـویـل بـه مـوقـع از مــا

بــــا یــــک کـــد ، تـــک بـــاشـــید .

اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرمون کن _ من هر روز آنلاینیم
پس هر روز میآیم وبت و نظر میذاریم برات

دوتا دانشجو ایم دنبال نون حلال _ لطفا نظرمون رو نخونده حذف نکن
  • 1 جوان امروزی
  • اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل فرجهم
    کلنا عباسک یا زینب(س)
    سایت رسمی- تخصصی مدافعان حرم
    عکس|پوستر|فیلم|گزارش|ثبت نام
    http://www.modafeoon.com
  • بلاکفاى من
  • اللهم
    صل علی محمد
    و آل محمد
    و عجل فرجهم
    .....
  • علیرضا فاضلی
  • سربزنید
    سلام ممنون از دیدارتان - عید غدیر مبارک - در پناه ولایت پیروز باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی