قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

شهید عبدالحمید دیاللمه

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ق.ظ

نگاه نمیکنم تا خدا مرا نگاه کند!!!

افسران -  نگاه نمیکنم تا خدا مرا نگاه کند!!!
چند خانم رفتند جلو سوالاتشان را بپرسند ،در تمام مدت سرش بالا نیامد...
نگاهش هم به زمین دوخته بود..
خانم ها که رفتند، رفتم جلو گفتم:
تو انقدر سرت پایینه نگاهم نمی ندازی به طرف که داره حرف میزنه باهات، اینا فکر نکنن تو خشک ومتعصبی و اثر حرفات کم شه..
گفت: من نگاه نمیکنم تا خدا مرا نگاه کند!!!!
(شهید عبدالحمید دیالمه)

نظرات  (۳)

سلام وبلاگ تاثیر گذاری دارید
در پناه حق شاد و موفق باشید
سلام ممنونم

شهید دیالمه واقعا برای من تاثیر گذار هستند

از وب خوبتون تشکر

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
نظرلطفتون
سلام دادا زندگیه دگ همچی داره عشق داره سیاست داره کلا همچی داره دگ ممنون از نظرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی