قرار دل

دل نوشت

قرار دل

دل نوشت

خاک بهشت

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

افسران - خاک بهشت ...

نظرات  (۴)

باید خودم
باد را متقاعد کنم
که نوزد
باید خودم حرمت کلبه ام را
به دریا گوشزد کنم
زمین
جای خطرناکی است
و کسی که
باید بیاید
همیشه دیر می آید
«شاعر:رسول یونان»
سلام دوست خوبم...واقعا وبلاگ بسیار زیبایی دارید...ازخوندن مطالبتون لذت بردم...خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سربزنید ونوشته های من ودوستم نیما رو بخونید...ممنون»
سلام وبلاگ جالبی داری من تو وبلاگم یه نظر سنجی دارم که نتیجش برام خییییییییییلی مهمه ممنونم میشم اگه بیای و نظرت رو بگی
منتظرم....بااحترام...
سلام
ورود شما را از طرف خودم به جمع وبلاگ نویسان ارزشی تبریک میگم خدا پشت و پناهتان

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون
وای عالی بود خدا قوت
وبلاگتونن پسندیدم اگر تمایل داشدید لینک کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی